Vážení kolegové a rodiče,
Hokejový klub Sparta Praha pro letošní „vánoční prázdninovou pauzu“ připravil pro žáky ročníku 1999 a dorostence ročníku 1996/97 mezinárodní turnaje se skvělým mezinárodním obsazením. Info na webu www.eurohockeyspartatournament.com
Dovolujeme si Vás touto cestou požádat o spolupráci při zajištění obou turnajů:
26.-28.12.2011 Memorial Martina Friče 7.třída – ročník 1999
28.-30.12.2011 Memoriál Zdeňka Reinhardta MLD – ročník 1996/97
Náklady na zajištění a organizaci obou turnajů přesahují částku 300.000,-Kč pro obě kategorie, proto bychom byli rádi, aby vynaložené prostředky byli určeny pro opravdu skvělý zážitek pro naše hráče a jejich rodiče a naši snahou je uspořádat oba turnaje tak, aby se zařadili do kategorie “prestižní“. Proto rádi uvítáme jakoukoliv Vaši pomoc při zajištění či organizaci turnaje. Pokud máte jakoukoliv možnost nám pomoci, tak prosím kontaktujte svoje vedoucí družstev a trenéry.
Prosíme o pomoc zejména v těchto oblastech:
Pro oba turnaje budeme potřebovat pro každý účastnický tým jednoho z rodičů jako partnera týmu, který se bude starat o svěřený tým během turnaje (ubytování, strava, organizace turnaje, zajištění programu týmu). Potřebujeme tedy 2×10 rodičů – partnerů týmů.
Pro zajištění organizace VIP prostor (sloužící pro společné posezení a občerstvení rodinným příslušníkům domácího tým a vedení hostujících týmů) si dovolujeme požádat všechny rodiny hráčů obou týmů o zajištění občerstvení do VIP prostor turnaje. Zejména prosíme maminky hráčů, aby přispěli úrovni turnaje připravením domácích lahůdek (chlebíčky, cukroví, sladkosti, pochutiny, obložené mísy, guláš, párky a uzeniny) po celou dobu turnaje a otce všech hráčů o zajištění občerstvení alko a nealko do VIP prostor turnaje.
Pořádající tým HC Sparta Praha je zodpovědný za zajištění občerstvení a provozu VIP místnosti po dobu konání turnaje. Prosíme vedoucí družstev, aby co nejdříve kontaktovali vedení turnaje pro bližší informace. Pro každý tým potřebujeme hlavního vedoucího VIP prostor – správce celého VIP prostoru a organizátora zajištění občerstvení.
HC Sparta Praha zajistí technické a materiální vybavení prostor „dětského koutku – VIP turnaje“, rodiče a vedení dané kategorie HC Sparty Praha je zodpovědné za materiální vybavení a provoz VIP.
Pro všechny zúčastněné týmy hledáme možnost jakým způsobem všem hráčům a návštěvníkům turnaje co nejvíce zpestřit turnaj a zvednout jeho úroveň. Proto si Vás dovolujeme požádat o pomoc při zajištění:
– pitného režimu pro hráče 16 utkání /3 dny/ 8 týmů x 22 hráčů
– propagační předměty pro všechny týmy
– dárkové předměty jednotlivým týmům
– občerstvení do šaten všem hráčům (ovoce, oplatky, čokolády)
Pro zajištění propagace turnaje, si Vás dovolujeme požádat o využití Vaších kontaktů na propagaci turnaje v tisku, televizi, reklamních materiálech na reklamních plochách, vývěskách či v propagačních materiálech.
Pro všechny zúčastněné týmy budeme potřebovat co největší a nejbohatší možnost odměny pro nejlepší týmy a jednotlivce turnaje, pokud nám můžete pomoci v této oblasti, prosím kontaktujte nás. Jedná se zejména o medaile, diplomy, poháry, věcné ceny nejlepším hráčům, dorty všem týmům, odměnu realizačním týmům, rozhodčím turnaje, organizátorům, Červenému kříži, rodičům, kteří pomohli s organizací turnaje a pamětní předměty všem účastníkům turnaje.
Dále budeme potřebovat propagační a upomínkové předměty pro naše hráče k předání soupeřům před jednotlivými zápasy
Pro zajištění VIP party (kde budou všichni hráči, vedení týmů, rodiče, sponzoři, hosté), tj. více jak 350 osob si Vás dovolujeme požádat o pomoc při zajištění organizace VIP prostor a případně zabezpečení VIP party turnaje (catering, výzdoba).
Pokud máte možnost nám pomoci jakoukoliv finanční částkou, finančním či sponzorským darem určeným výhradně na pokrytí nákladů na „vylepšení úrovně turnaje“, prosím kontaktujte nás k dohodě o uzavření sponzorské či darovací smlouvy.
Domácí tým nehradí startovné na turnaji. V průběhu turnaje jsou hráči a vedení domácích týmů povinni se zúčastnit VIP party turnaje a využít nabídky obědů v průběhu turnaje. Bližší informace na vedení turnaje.
Děkuji Vám za spolupráci a očekávám, že mne budou kontaktovat vedoucí příslušných kategorií pro zdárnou přípravu těchto turnajů.
Radomír Kužílek
You must be logged in to post a comment.